Veel voorkomende vragen
-
- Hoe werkt het terugbetalen van mijn paysafecard-tegoed?
We kunnen u het tegoed van uw paysafecard terugbetalen. Voor het online aanvragen van een terugbetaling hebt u de volgende gegevens en documenten nodig:
- Ik krijgt de volgende foutmelding bij het betalen: U hebt niet genoeg tegoed om het openstaande bedrag te betalen. Enkele van uw pincodes zijn mogelijkerwijze geblokkeerd. Gebruik andere pincodes om de gewenste betaling uit te voeren. Wat kan ik doen?
Stuur in dit geval een kopie van uw paysafecard naar: info@paysafecard.com. Het paysafecard-serviceteam zal uw geval onderzoeken.
- Hoe lang duurt het voor paysafecard mijn tegoed heeft terugbetaald?
Terugbetalingen duren normaal gesproken tot elf werkdagen. U krijgt per e-mail bericht zodra uw verzoek in behandeling wordt genomen.
- Het terug te betalen bedrag is niet op mijn bankrekening bijgeschreven. Wat kan ik doen?
Houd er rekening mee dat een terugbetaling tot elf werkdagen in beslag kan nemen. Mocht de tijdsduur overschreden zijn, stuur dan een e-mail met het referentienummer van de terugbetaling en het serienummer van uw paysafecard-pincode(s) naar: info@paysafecard.com.
- Waarom kan ik plotseling geen paysafecard-pincodes meer opladen op my paysafecard-account?
Als u geen pincodes meer kunt opladen op uw my paysafecard-account, controleer dan uw actuele status onder menupunt 'Mijn status'. Als u uw oplaadlimiet hebt bereikt, kunt u daar direct uw status verhogen.
- Wat kan ik doen als er een transactie is uitgevoerd met mijn paysafecard, die ik niet heb doorgevoerd?
Stuur een leesbare kopie van de voor- en achterkant van uw paysafecard naar: info@paysafecard.com. Het paysafecard-serviceteam controleert vervolgens of het hier om een technische fout gaat.
- Hoe werkt het terugbetalen van mijn paysafecard-tegoed?
Maak jouw eigen website met JouwWeb